Hocam çok geçmiş olsun. Ama bu konuda kendinizi sakın suçlamayın siz batmadınız. Devlet eliyle batırıldınız. Siz işinizi iyi yapıyormuşsunuz imkanını bulursanız eski günlere dönmek kolay olacaktır.