İşte hocam demek istediğim bu hizmet satın aldıktan sonra kaç paraya hizmet aldığınız sizin ya da başka müşterinin problemi değildir. Fiyatlandırma firmanın kendi değerini karşıya yansıtmasıdır. Ama destek olayı olması gerekendir ve 25 TL'de verseniz 250 TL'de verseniz 2500 TL'de verseniz size bunu sağlamakla mükellefler.
Firmalar sadece kendi tarafından yaşanan sorunlardan sorumluluk sahibidir. Sözleşmelerinde bulunmuyorsa 7/24 destek vermek zorunda değildir hiç bir firma.
Basit bir örnek Türknet'i aramayı denermesiniz arıza/sorun için.
Firma kaynaklı sorunlar haricinde verilen desteği ücret de talep edebilirlerdi. Bakış açınızı anlıyorum fakat çok doğru bulmuyorum.