3.5k alıyorum çocuğum var ve eşim çalışmıyor. Sosyali geç hayat yok. Ayda 50 100tl Steam key satışından geliyor o kadar.
Para olmayınca istekte olmuyor. Butik hesabım var reklam vermediğim için uğraşmak istemiyorum.
Para varsa rahat/huzur var arkadaşlar