Inoweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel ve mantık sorusu sormak istiyorum.

Binlerce link çöplüğüne dönmüş sırf edu veya gov diye link alınan bu sitelerden tanıtım yazısı aldığınız siteye link verdiğinizde ne gibi fayda / zarar oluyor? Çok faydalı ise neden direk kendi siteniz için bağlantı vermiyorsunuz? Zararlı ise, bu durumdan bihaber olan siteye neden zarar veriyorsunuz?


NOT: Tamamen bakış açınızı öğrenmek için sorduğum bir sorudur. Asla ve asla münakaşa yaratmak ve sizi germek için sorduğum bir soru değildir.

Sevgiler.
Öncelikle asla gerginlik yaratacak bir soru değil. Link çıkışı yüksek olan birkaç siteden alınan backlinkten hiç zarar görmedim.
Link çıkışı fazla olan 1000 siteden değil, birkaç siteden link alıyorum sadece.
Tanıtım yazısı aldığım siteye .edu .gov yorum backlink alma sebebimi şöyle açıklayabilirim;

Siz benim yakın korumamsınız. Siz ne kadar güçlü okursanız ben kendimi o kadar güçlü hissederim