CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoo alıyorum, ama kendi siteme değil, tanıtım yazısı aldığım siteye
Genel ve mantık sorusu sormak istiyorum.

Binlerce link çöplüğüne dönmüş sırf edu veya gov diye link alınan bu sitelerden tanıtım yazısı aldığınız siteye link verdiğinizde ne gibi fayda / zarar oluyor? Çok faydalı ise neden direk kendi siteniz için bağlantı vermiyorsunuz? Zararlı ise, bu durumdan bihaber olan siteye neden zarar veriyorsunuz?


NOT: Tamamen bakış açınızı öğrenmek için sorduğum bir sorudur. Asla ve asla münakaşa yaratmak ve sizi germek için sorduğum bir soru değildir.

Sevgiler.