Merhaba,
kursun tek faydası belirli bir düzende çalışmanı sağlaması diye düşünüyorum. Kitap üzerinden normal ders işler gibi gidiyorsun en nihayetinde, okuldaki derslerden farklı olduğunu düşünmeyin, tek farkı az kişi ile olması. Belirli bir temel yoksa tabi ki faydalı olacaktır ama temeliniz var ise en azından A2 - B1 seviyesindeyseniz yalnız bir şekilde de ilerleyebilirsiniz. Özel dersin elbet faydası olacaktır ama onun içinde kurs için düşündüğümün tam tersi olarak belirli bir temele sahip olmanız daha iyi olur diye düşünüyorum. Direkt olarak iş pratiğe dökülerek okuma ve diyaloglar üzerinden gidilebilir. Temel yok ise kurs, var ise özel ders, sonrasında ise Cambly vb. gibi uygulamalar ile bol bol pratik. İngilizce bilmeyen birisi olarak düşüncelerim bu şekilde. (Basit içeriklerin, email, web siteleri vb. çevirilerini yapabiliyorum, o kadar da değil.)