Binancede 2 tane hesap açıp hesaptaki parayı ikiye bölüp ikisine atarsak sonrada 100x coin oynasak ve mutlaka birisi kazanacaktır vadeli olarak oynasam 100x coin 2 ye bölüp 2 tane ayrı hesaptan daha mantıklı olmazmı? neden kimse yapmıyor?