doktor sayısı epey azalmış, geçen zor bela randevu buldum. Gittiğim doktor da durumundan memnun değildi sonumuz hayrolsun
Hocam Devlet doktorları nedenini zannedersem biliyorum, ancak fazla agresif ve de hayattan bezmiş gibi tavır sergiliyorlar, acilen müdahale edilmesi gerekiyor. Bazı Doktorlar hastanın gözüne bakarak müdahale ediyorlar o derece bıkmış gibiler. N'apacağız bu durum hakkında, endişe verici.
Ancak özel hastaneler de böyle bir durumla karşılaşmadım, onlar daha rahat ve de refahlık çerçevesinde gibiydiler.