Kirada 3,4k maaş ile imkansız ya, bakın asgari bile demiyorum 3,4 diyorum. Aranızda aylık 1000 liraya mutfağını çıkaran babayiğit varsa ellerinden öperim, min 1.5k mutfak oldu zaten. Geçen gün 2 kaban, 1 mont, 3 kazak, 1 ayakkabı, atlet/don, 1 pantolon aldım (marka falan da değiller ha) 1500 tuttu, eee gitti asgari ücretin yarısı.