Bir kere hiç bulaşma derim şayet kafana koyduysan bir şey diyemem pek tabii. Yazılım konusunda hızlı ve sıradanlıktan çıkmış olsun. Günümüz kendini dev sanan haber siteleri gibi boğma insanları.. Bir zaman iyi akar trafik sonra patlar emin ol.. Günümüz sözde gazeteci ve habercileri gibi vizyonunu misyonunu daraltma.. Sen yarın bir gün gelen tekliflerle bir tarafı seçersen kitlende ona göre şekil alır.. Taraf olmazsan bertaraf olursun sözü asabiyetçillerin çıkardığı bir sözdür.. O söz boş bir sözdür.. Haber sitesi ekmeği nereden kazanacak reklamlar ve içerikten.. içeriğe odaklan bulduğun boşluğa reklam tıkayım gösterim artsın dersen ben sitene bı daha gelmem mesela..
Yorucu iş söyleyeyim.. Haber üretmek günümüzde hız gerektiriyor ve özgünlük.. Sende tek olup binlerin tıkladığı bir haberi diğer haber siteleri de alır koyar sitesine der ki falanca yerde belirtilene göre gibisinden yazar ve sana trafik sağlar.. Haberi deş iyice deş ınının ınınını bul öyle sun okuyucuya ama köpürtme. Şok ifade! gündem oldu! inanılmaz sözler gibisinden haberler tiksindirici.. Ulan sanki dünyanın yarısı koptu galakside savruluyor.. Geç bunları öyle bir çizgi yakala ki ne çok samimi olsun ne çok ciddi. Kategorilerine kesin magazin eklersin sende şimdi ne de olsa okuyan andavallar var diye.. İnan gram tıklamam görürsem.. Ünlü oyuncu şöyle yapmış banane be ya ne halt ederse etsin onun uçkurunun keyfini merak mı edıyoruz sanki görsem sallamam.. Millet ünlü görünce uzaylı görmüş gibi bakıyor.. Geçenlerde trendlere bakıyordum bi kadın çıkmış rihanna mı ne var ya ona benziyor diye istanbulu karıştırmış.. bak sen şu işe.. ulan rihanna da ossuruyor o da insan ne farkı var sanki altın s*çıyor kadın.. O başlığı görünce insanımızdan tiksindim yine her zaman ki gibi.. Ben başlığa bakarım geçerim çoğu zaman.. Başlıklar önemli.. okuyucuyu kandırma yeter..