😁😁peki ya sen hiç orta alınca hipo ile silip pekiyi yazdın mı? Ben onu suyla yaptım karnenin anasını ağatmıştım 🤣🤣
tabi uyandı evdekiler bı arabada sopa😁
ama keşke o günler gelsede yine o sopaları yesem diye bakıyorum.