Hayır kurumsal bir yer zaten köşebaşı bir yer değil. Sadece ısrarla istemesine ragmen belgeyi göndermemesine takıldım belki birisi biliyordur diye de sormak istedim
Hocam o zaman dediğim gibi belgeyi yolla kontrol edeyim ödemeyi yaparım de , aksi durum da belgesiz işlem yapmam diyip geçiştir.
Sen ona mail, whatsapp üzerinden yazılı olarak tarafınıza iletilmesini isteyen bir yazı yaz ki elinde koz olsun
Belki 300 TL tuttu senden 200 koparmaya çalışıyor , bu devir de kimseye güven olmaz