Burada ödenen tutarlar gözükmüyor sanırım hocam. Otomatik yatırıyor olabilirler bu sebeple kayıtları görüntüleyemiyorum. Ruhsat vs üzerinden sorgulayabileceğim bir yer var mı? Veya ödenenleri de görüntüleyebileceğim
Hocam niye dert ediyorsun ki, adama yolla belgeyi al parayı bunun dışında beni yorma de
Ama arada boş kağıda , senede imza attın mı ?