gokcozenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada ödenen tutarlar gözükmüyor sanırım hocam. Otomatik yatırıyor olabilirler bu sebeple kayıtları görüntüleyemiyorum. Ruhsat vs üzerinden sorgulayabileceğim bir yer var mı? Veya ödenenleri de görüntüleyebileceğim

Hocam niye dert ediyorsun ki, adama yolla belgeyi al parayı bunun dışında beni yorma de

Ama arada boş kağıda , senede imza attın mı ?