Ben olsam kesinlikle böyle yaş işe bulaşmam hocam gitsin önce borcunu kapatsın öyle satsın bir tanıdığım benzer meseleden çok başı ağrıdı ev alırken öldü öldü dirildi adeta sonuçta yüksek rakamlar dönüyor bu devirde para kolay kazanılmıyor hocam riske girmenizi önermem