Merhaba arkadaşlar, iş için kiralamış olduğum bir araç var. Kiraladığım firma aracın hgs tutarının 500tl olduğunu söyledi ödeme yapmak için kayıtları göndermelerini istediğimde ise 3 gündür tarafıma kayıt iletilmedi fakat firma sahibi halen ödemeyi soruyor. Aracın hgs kayıtlarını sorgulayabileceğim veya görüntüleyebileceğim bir yer var mıdır? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler