Hocam selamlar. Bende de 2004'ten kalan cdler vardı. Çünkü 2004'te bir tane bilgisayar almıştım ama şimdi bozuldu maalesef.
Şimdi hocam o zamanlar çıkan videoların formatı .dat. Yani dat dosyalarını açan bir programa ihtyacınız var.