Arkadaşlar merhabalar. Epson l3151 yazicim var. Sublimasyon baski yapmaktayim kağidimda kaliteli polyester tozuyla baski yapmaktayim. Ancak yazicimdan çikti aldiğimda mürekkep kuru olmadiği için çizikler meydana geliyor üst taraftan yazdirmaya başladikça koyu tonlari aşağiya doğru ince nokta nokta simetrik bir çizik yapiyor makine. Birkaç araştirma yaptim merdanelerden diyenler olmuş. Kağidi rotasinda ilerleten merdanelerini söktüm daha çok ve kalin çizgi çikmaya başladi. Sonra merdaneleri tekrar taktim tekrar eski haline geldi ama yinede o çizgiler çikiyor. Ufakta olsa baskidan sonra siyah siyah çizgiler çikiyor. Bunu acilen düzeltmem lazim bilgisi olan var mi?