Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet açmak için gerekli bir sebebiniz yoksa boş yere şikayet konusu açmayın arkadaşın yanına yollamasınlar sizi.
1 r10 da kapatma vb konusu zaten yasak yeterli sebebi vardır dolandırılmasın dediğine göre,
sizin arkadaş heralde şahıs