Konu
Bakabilir misiniz rica etsem.
12-11-2021, 16:31:01
#9
PrimeSoft
Kurumsal PLUS
Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şikayet açmak için gerekli bir sebebiniz yoksa boş yere şikayet konusu açmayın arkadaşın yanına yollamasınlar sizi.
1 r10 da kapatma vb konusu zaten yasak yeterli sebebi vardır dolandırılmasın dediğine göre,
sizin arkadaş heralde şahıs