sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öylemi biliyorsunuz Türk telekomdan bahsediyoruz.



https://www.sikayetvar.com/turk-telekom/mobil
Ben Türktelekom değilim hocam sakin olun
Bende Vodafone'dan pişmanım işte her bişiyde bir sıkıntı var yoksa bende sizin tarafınızdayım