Merhaba
Birkaç ay önce Natro Hosting den 3 yıllık bir host satın aldım. Hosting paketi çok site barındırma özelliğine sahip ve yüksek ücretli bir paket.
Daha önce bulunduğum hosting de tek paket altında 11 site ile hizmet alıyordum ve hiçbir problem yaşamıyordum.
.
Natro ya geçtikten sonra daha 2-3 site yüklemesinde ulaşılamama problemleri başladı.
Kaç defa destek talebine yazmama rağmen hiç bir şekilde çözüm bulunamadı.
Paketin I/O oranı, CPU oranı, RAM ornaı kendi kendine yükselip alçalıyor. Tek bir site bırakıp öyle denedim onda bile aynı durum mevcut.
Siteler ulaşılamaz durumları aynı şekilde devam ediyor.
.
Bunu yaşadığım problemleri görerek bu firmadan hizmet almak isteyenlerin bilmesi amacı ile yazdım.
Şimdi bu paketin üstüne bir soğuk su içeceğim ve bir daha natro ya uğramıyacağım.
Ücret iadesi için ne yapılabilir bilmiyorum. Tüketici mahkemeleri bu durumda bir çözüm olabilir mi?
.
Natro dan uzak durun