UPDATE!
Arkadaşlar SSD'nin bu kadar farkettireceğini hiç düşünmemiştim. Böyle bir şey yok. Makine canavarlaştı

Güzel önerileriniz için çok teşekkür ederim.
Ayrıca
@Ts3Destek; arkadaşımıza gönülden teşekkür ediyorum. İşinin gücünün arasında girip bilgisayarımıza girip baktı, gerekli şeyleri yaptı.
R10 ailemi seviyorum,
Sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ BÖYLE 
--------------------------------------------------------
Arkadaşlar selamlar,
Şimdi bu bilgisayarı yere çarpmadan önce size de bir sorayım dedim. Yoksa aklımı oynatacağım bu yavaşlığından.
Az önce optimize ettiğim fotoğrafı dosyaya kopyala-yapıştır işlemini bile yapamadım, böyle bir şey yok.
Acer Nitro 5 kullanıyorum.
Böyle bir bellek / hafıza kullanımı olamaz. Disk %90ı bile gördü hiçbir şey açmadığım halde.
Şuan sadece bir proje açık ( yeni başladım , ağır bir DBsi yok. Hatta daha DB bile bağlamadım. Çalışırken o kasıyor desem, o da değil. )
Ne yapmalıyım? Neden bu kadar kötü performansı bu bilgisayarın?
8 - 9 bin TL'lik bir OYUN PCsi performansı bu kadar kötü olmamalı.