hocam ben o zamanlar gemlere bakıyordum görmeniz lazım bu shiba 20 lerde falandı 1 hafta içinde 2000 lere gelmişti çok sessiz bir şekilde kimse bilmiyordu o zamanlar yeni yeni meşhur oluyordu bende alayım demiştim, satmasaydım 250 tl attığım için çok fazla para getirmicekti ama aşağı yukarı şuan ki değerine göre 6500 - 7000 falan, sağlık olsun