Cagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam btc türk değil daha büyük borsalarda listelenmemiş coinlere yatırsan daha iyi olabilir örnek hotbit borsası binlerce coin var borsa biraz yavş kyc doğrulamasına gerek yok

NOT: shibayı nisanda 2000 den alıp 19000 binde satmıştım 250 tl atmıştım o zamanlar çok fazla bilinmiyordu. Keşke satmayaydım
Satmasaydınız şu an ki kazancınız kaç liraydı hocam