farukisaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende laptobun gücünü ve kullanım rahatlığını vermezse pişman olurum diye çekiniyorum
Aynen hocam. Masaüstü de laptopdan daha iyi. Laptop da tabletten tabiki. 🙂