coderxmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kodlama vs yapmasam hocam bir saniye düşünmem ipad proya geçerim. Masaüstünüzde varmış zaten. Masaüstü olmasa ipad pro demezdim fakat yanına bir de apple pen aldığınız zaman süper olur düşüncesindeyim.
laptopla makale girme rahatlığını sunup sunmayacağı konusunda kararsızım biraz. Bi de laptopla oyun vs de oynayabiliyorum seyehat ettiğimde tabletle bu ihtimal sıfıra iniyor ama öte yandan da gayet güçlü bir masaüstüm var ipad proyu deneyimlemek gerek diye düşünüyorum. laptop kadar uzun ömürlü olur mu ve değerini korur mu konusu da kafamı kurcalıyor. sonuçta laptobumu satıp üzerine para eklemesi yaparak alabileceğim bir cihaz bu