Kodlama vs yapmasam hocam bir saniye düşünmem ipad proya geçerim. Masaüstünüzde varmış zaten. Masaüstü olmasa ipad pro demezdim fakat yanına bir de apple pen aldığınız zaman süper olur düşüncesindeyim.