HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıfır fiyatı https://www.n11.com/urun/huawei-mate...=huaweiturkiye
5600 hocam. Ben olsam 100 TL için 5500 e almam o cihazı sonuçta kutu açılmış durumda.

Gerçekten satmak istiyorsan 5000 diyebilirsin.

Yok ben tok satıcıyım diyorsan 200-300 kağıt daha arttır ama 2. el olarak 5500 e zor gider.
umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatı normal gibi. Belki de biraz düşük de olabilir. Bütün özellikleri aynı olmayabilir ama vatan bilgisayarda fiyatları biraz daha yüksekten gidiyor. 🙂
Direkt satılması için önerileriniz nelerdir hocalarım?