Kullandığın ekranı ve excelden kopyalanacak verinin örneğini ekran görüntüsü olarak paylaşabilirsen yardımcı olmaya çalışalım
kullandıgım ekran şirket ozel programı oldugu icin paylaşamayabilirim. ama nasıl işimi hızlandırabilirim bilemiyorum
ama cevabınız icin cok teşekkür ederim