yunan ermeni veya kürt olanlar atatürk sayesinde bağımsız olamadılar onlar sevmeyebilir haricindekilerde
cahildir başka açıklaması yok

ne demiş ataturk en büyük savaş cahillikle yapılan savaştır
Yunan ermeni ve
KÜRT aynı sepette . Ne guzel anlatiyorsun . Sen gercek bir Ataturkcusun . Birde gercek bir vatan evladisin . Girdigin her ortamda ayakta alkislanmalisin . Sen ve senin zihniyetindekilerin karsisinda esas durusa gecmek lazim . Seni tebrik ediyorum . Sen tam bir üstün ırk sın
Senin gibi degerli ici ve disi kindar ve dusmanca tavirli arkadaslar ne zaman Atatürkü seviyoruz dedi ise arkada mutlaka bir fesatlik karistirdilar . Senin gibilerini kimse sevmiyor .