Ben de hep merak etmişimdir, Atatürk dindar olsaydı, namazını kılan, orucunu tutan biri olsaydı, halifeye saygı duyan ve halifeliği kaldırmak yerine devam ettirseydi. Ama yine savaş kahramanı olsaydı bugün ölümüne seven, sevmeyene küfürler edenler yine de sever miydi Atatürk'ü, ya da kaçı severdi...Bence büyük kısmı sevmezdi...
ATA
TURK diyoruz farkindaysan. Ataarap demiyoruz.