Tüm mesajda Atatürk karşıtı demeyeyim de Atatürk'ü desteklemediğinizi, sevmediğinizi belirten cümleler kurmuşsunuz ancak sizden gayri konuda konuşan herkes, konuyu açan ben dahil taraflı, cahil, tehlikeli ve insanları bölmeye iten insanlar

peki
ben Atatürk'ü sevmediğimi söylemedim ki... ben sevmeyen insanların gözüyle bakarak değerlendirdim. birini sevmek için illa bir "tarafta" mı olmam gerekiyor? sanırım ya yazdığımı tam okumadınız ya da sindiremediniz. sevmem eleştirmeme ya da kusurlarını görmeme mani değil.