Davayı kazansa işe iadeye karar verilse sonra o iş yerinde barınabilecek mi sizce ?
Onun her dk burnunda getirmezlerse birşey bilmiyorum.
Tipik Türk patron kafası heryerde aynı. Ondan ülke yerinde sayıyor işine yapanı hakkını adam akıllı vermiyorlar hep bir dalavere.
Dayım mahkemeye verdi yanlış hatırlamıyorsam 70k hak kazandı %15 avukatın.