SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bir yakınım yakın zamanda bir kaç ay önce bir firmadan çıkarılmıştı
bu firma 14 gün iş bulmak için uyarı vermeden yakınım korona olduktan 2 gün sonra direk çıkarmıştı (testi mevcut raporu mevcut değil konuşmaları mevcut)
aynı firma maaş bordrosunda sigortayı asgari ücretten yatırmış halbuki yakınım asgari ücretin üstünde alıyordu

dava açsa hukuki süreçte haklı durumdamı? dava açmanın tüm masrafı ne kadar
3 sefer arabulucuya yollarlar ardından mahkemesi görülür. Sigorta olayı büyük mevzu zaten. Bununla beraber şöyle belirteyim işten çıkaran firma büyük ceza alır.
Aynı zamanda iş mahkemeleri hep işçinin yanında yer alıyor. Direkt açsın davayı. İş davalarına bakan avukatlar tazminattan komisyon alıyorlar.
Rahat olsun yani.