benim bir yakınım yakın zamanda bir kaç ay önce bir firmadan çıkarılmıştı
bu firma 14 gün iş bulmak için uyarı vermeden yakınım korona olduktan 2 gün sonra direk çıkarmıştı (testi mevcut raporu mevcut değil konuşmaları mevcut)
aynı firma maaş bordrosunda sigortayı asgari ücretten yatırmış halbuki yakınım asgari ücretin üstünde alıyordu
dava açsa hukuki süreçte haklı durumdamı? dava açmanın tüm masrafı ne kadar
edit: maaşıda asgariden gösterdiğinide öğrendik.