Dinciler yeterince dinci olmadığı için sevmezler.
Solcular yeterince solcu olmadığı için sevmezler.
Libareller yeterince liberal olmadığı için sevmezler.

Bir taraf seçmedi, çünkü yıkılmış bir imparatorluğu cumhuriyete dönüştürmeye çabalıyordu. Kimse kimseyi sevmek zorunda değil fakat saygı duymak zorundadır. Okullarda anlatılan Atatürk her yönüyle anlatılmadı bize, bu sebeple bazı insanlar sağduyusuz ve bilinçsiz şekilde Atatürk ü karalamaktadır. Bu insanlara elimizden geldiğince Atatürk'ü anlatmalıyız sevmese de saygı duymasını sağlamalıyız.