365 günde 1 dakikasını bile anmak için ayıramayan insana ne denir siz karar verin. "Ayırmak zorunda değil ama" cılar varsa ağlayarak günlüklerine yazabilirler.
Bir Türk insanı, Atatürk'ü sevip saygı duymuyorsa o kişi TÜRK değildir. TÜRK'lüğü hak etmiyordur. TÜRKİYE'de bulunmaması gerekiyordur. Daha böyle çok şey yazardım da "Ama" cılar da çıkabilir sinirlenmek istemiyorum...