SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygı Duymazsan zaten ayrı Bende sana saygı duymam aşırı derecede, ama sevmeyenede saygı duymam sadece daha az. Bak hala TÜRK alfabesiyle yazıyorsun..
Dünyada bir çok ülkenin kullandığı bu harfler Türk alfabesi mi Bilmiyorsunuz, bilmediğinizi de bilmiyorsunuz.

https://www.bbc.co.uk/ ingilizlere bak bizim alfabeyi kullanıyor .


İşte bu yüzden niye sevmediğimi burada açıklamakla zaman kaybetmem çünkü konu linç konusu linçlemek için adam arıyorsunuz. Adamın öldüğü günü de buna alet ediyorsunuz...