- Vatan haini oldukları için
- Babası belli olduğu için
- Yunan olduğu için
- Parasınıda kullanmasınlar
- Ülkede durmasınlar
.....
Ve daha binlerce fikri benimsemiş, savunan, kendi fikirlerinde olmayan herkesten nefret eden, kin besleyen, nefret kusan çok büyük bir kitle olduğu için SEVMİYORUM.
Ama Atatürk dediğimiz kişiyi değil. Bu kitlenin putlaştırdığı, Rab edindiği, düşüncesi uğruna insanlara düşman olunabilen, kin ve nefretten beslenen "ATATÜRK" fikrini sevmiyorum. Ve hiç bir zaman sevmeyeceğim
Atatürk bir kişi değil bir görüştür günümüzde. Bu görüşün koyu taraftarları ise Atatürk'ün bizzat kendisini bile utandıracak seviyede kişilerden oluşmaktadır.