Bizd3 bir huy var sevdiğimizi oyle göklere çıkarıyoruz ki asla hatasi yok diyoruz sevmediğimize de yerden kaldırmiyoruz asla iyi bir işi yok diyoruz bu kişi bir insan iyi yanlarida var hatalı yanları da var diyemiyoruz Atatürkü neden severler Filistin cephesi hariç hiçbir savaşı kaybetmemiş bir komutan ve lider derdi hep devlet ve turkluk bu yüzden sevilir sevmeyenler neden sevmez ataturkun din diye bir derdi yoktu kendisi de bunu beyan ediyor zaten nutuk da bu milletin dini hassasiyetlerini pek umursamadı ve inkılaplari gerçekleştirirken biraz aşırıya kaçtı bu yüzden bazı kesimler sevmez dolayısı ile seninde benimde onunda olduğu gibi insandır hatasi da vardır iyilikleri de böyle değerlendirmek lazim