msidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya yazılan görüşleri cevap verm şekline çevirmeden kişisel görüşünüzü ve düşüncenizi yazın. Kimse sizin görüşünüzü alıntılayarak cevap vermedi. Verirlerse ona da aynı şekilde çıkarım. Malzeme aramayalım lütfen. Ayrıca sevmiyoruz ya da saygı duymuyoruz demedik.
Saygı Duymazsan zaten ayrı Bende sana saygı duymam aşırı derecede, ama sevmeyenede saygı duymam sadece daha az. Bak hala TÜRK alfabesiyle yazıyorsun..