ATATÜRK'ün kurduğu alfabe ile üstünde resminin olduğu para ile aldığın telefon,bilgisayar,tablet ile ve onun kurduğu ülkede yaşarken kimsenin birşey demeye hakkı yok! SEVMİYORSANIZ TÜRKÇE KONUŞMAYIN TÜRKİYEDE YAŞAMAYIN TÜRKİYENİN PARASINI KULLANMAYIN TÜRKİYENİN ALFABESİ İLE YAZMAYIN!
umarım banlanmam içimi döktüğüm için.
Konuya yazılan görüşleri cevap verm şekline çevirmeden kişisel görüşünüzü ve düşüncenizi yazın. Kimse sizin görüşünüzü alıntılayarak cevap vermedi. Verirlerse ona da aynı şekilde çıkarım. Malzeme aramayalım lütfen. Ayrıca sevmiyoruz ya da saygı duymuyoruz demedik.