Konu
Benim adım Cemil, Her 10 Kasım içerim
10-11-2021, 00:07:33
#7
CanDostu
Hiç yüzyüze karşılaşmadığın, sohbet etmediğin ve zaman geçirmediğin bir insanı özleyebilir misin? Anlatması çok zor, ama özlüyorsun işte...
Işıklar içinde uyu...