constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu özellik ve tasarım için bedava bir fiyat. Sırf entegrasyonlar bile bu ücretden yüksek tutar yaptırmak istesek. Elinize sağlık.



Bu arada keşke başlangıç paketine koyduğunuz X i kırmızı olarak yapsaymışsınız. O zaman daha anlaşılır olurdu. Bende bir an tereddüt ettim. Renk yanıltıyor
Konu tasarımımızda gerekli düzenlemeleri yapacağız teşekkürler ilginiz için.