Bu özellik ve tasarım için bedava bir fiyat. Sırf entegrasyonlar bile bu ücretden yüksek tutar yaptırmak istesek. Elinize sağlık.

Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
>Web sitemizden satışımız serbest değil mi? (Forum ve platformlarda satılmayacak.)
Sadece R10.NET üzerinde satışı yasaktır.


>Görseliniz kafamı karıştırdı ve hiçbir yerde açıklama göremedim. Başlangıç ile Profesyonel Paket arasında fark nedir. Görselde iki pakette de özellikler aynı.
Logoların solunda çarpı ve tik işareti yar almaktadır. Başlangıç paketi herhangi bir entegrasyon içermiyor, profesyonel pakette ise tüm entegrasyonlar mevcut.
Bu arada keşke başlangıç paketine koyduğunuz X i kırmızı olarak yapsaymışsınız. O zaman daha anlaşılır olurdu. Bende bir an tereddüt ettim. Renk yanıltıyor