hymedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir program nasıl olabilir ki, haber ajansında çalıştım ben. her video farklı kesilecek yeri farklı. bunun için program yazmak saçmalık. onun yerine videoyu montajla aynı şey aynı süre... teknik bilginiz yoksa bu konuda hizmet vereyim pm atın
Hangi ajansta çalıştınız bilmiyorum, ortamı germenin kimseye bir faydası yok...
Ajansta çalıştım diyorsunuz ama AA'nın videoların başına 5,6 sn'lik video künyesi eklediği konusunda bilginiz yok sanırım, kesilecek kısım sabit bütün videoların başından 5,6 sn...
Lütfen konu dışı yorum yapmayın, ben yardımcı olurum diyen arkadaş pm den iletişime geçebilir.