Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırsam BNB artınca tüm BNB'yi bozacağım.
Yukarıda ki yorumları incelediğimde 10k ya 0.12 lazio tokeni verdiyse hiç beklemenin bir anlamı yok açıkcası
Staking bana zaten hiç mantıklı gelmiyor. O beklediğin süre içerisinde belki o coin 4-5 kat kadar değer kazanıyor. Neden tokeni kilitleyip de o kardan kendimi mahrum edeyim ki? Hele birde süre sonunda tokenin fiyatı düşerse attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmez.