mehmettbozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam, doğrudur arasında bir fiyat farkı var. Ama ortadaki emeğide görmenizi isteriz. Siz bir temayi düzenlerken biz hem o temayı yapıyoruz hem back end korkuyoruz hem admin paneli kodluyoruz. Yani aldığımız fiyat çok az bile.
Hocam ben de seninle aynı kulvardayım. Seni çok iyi anlıyorum :)