krsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ekstrem ücretler çıkmaz zaten, hiç bir satışınız olmasa o ay cebinizden 400-500tl maksimum para çıkar. Zaten şahıs şirketini kapatmakta kolay aynı gün kapatabilirsiniz, basit bir işlem. Baktınız işler iyi gitmiyor kapatırsınız.

İleri de vergi borcu vs. olsa onu nasıl ödeyeceksiniz asıl sorun orada. Bir ton borç çıkarırlar, yapılandırma vs uğraşırsınız. Değmez dediğim kısım bu.

1 ay işler kötü gitti kapattım diyelim. 1 ayda iyi gitti baktım iyi gitmeye devam ediyor. şirketi tekrar açmaya karar verdim o nasıl olacak ?. ben her seferinde böyle paralar veremem ki. cebime o kadar gireceği belli bile değil. Belli olsa direk şirketimi açarım