ben bu olayı anlamıyorum. kimisi diyor ki sikayet edilmediğin sürece bir şey olmaz. kimisi de diyor ki hemen vergini vermeye başla maliyenin radarına girmişsindir. amacım asla vergi kaçırmak değil paşa paşa öderim ama net bir şey yok ortada.
Hocam sen vergi ödemek istiyorsan o zaman aç şirketini öde ben istemiyorm mesela açmıcam yasal zorunluluk bu radarına girsen de girmesen de yapman gereken bir şey kaçırmak değilse amacın aç zaten