nursat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla benim hesabıma 1 yıldır minimum 1 banka hesabıma 100bin geliyor kimse gelip de bana sormadı şans işi bu biraz, 2 3 seneye gelir demeyin 2 3 sene önce de hesabıma yüklü para geliyordu günlük
ben bu olayı anlamıyorum. kimisi diyor ki sikayet edilmediğin sürece bir şey olmaz. kimisi de diyor ki hemen vergini vermeye başla maliyenin radarına girmişsindir. amacım asla vergi kaçırmak değil paşa paşa öderim ama net bir şey yok ortada.